eda_elvan94 5 yıl önce aldım.Alip giymediğim ayakkabılardan bir tanesi artık tarzımı değiştirdiğim için satıyorum.36 numara kutusu var.1000 TL
Prensesannesii44 eda_elvan94 ya kusura bakmayın ama uçlarının rengi falan gitmiş ya da model mı öyle anlamadım ama 1000 TL nasıl istiyorsunuz buna gerçekten şaka gibi
Mandalinahanim eda_elvan94 taa 5 yıl önce alınmış marka olabilir ama şuanın modası değil kimsenin 1000 lira vereceğini sanmıyorum yine de hayırlı satışlar
slkmsncemile eda_elvan94 hiç tarz değil ve 5 sene önce alınmış 1000 tl etmez. Hani Harley Davidson olsa neyse…
eda_elvan94 Prensesannesii44 gözlerinizi Bi gösterin doktora bence. İyiliğiniz için yani.MODELI OYLE hay allahim ya asıl siz şaka gibisiniz ;))
semosderler Prensesannesii44 hani model eski olabilir ama evet benimde greyder botumun önleri kendinden öyleydi güya tarz yapmış marka 😅
Ygtoglm-- Prensesannesii44 o kadar haklı bi yorum ki. İnci de normal bi marka . Daha geçen hafta inci mağazasına girdik AVM de . Marmara parkta . Bütün botlar fiyatı hep düşmüş zaten 1000 liraydı . Bu 5 yıllık şeye bu parayı vereceğimize gider yeni alırız mis gibi
eda_elvan94 Mandalinahanim yav hanımefendi almayın yazmayın sizi ne alaka ediyor fiyatlardan haberiniz yok herhalde Bi avm bakın bence;))
semosderler Mandalinahanim aslında tarz meselesi ben bir gün kermeste görev yaptım Allahım neler neler vardı bunu kim alır dediklerim hep satıldı yani benim tarzım olmayan başkalarının en sevdiği modeldi 😅
biyiksiz_yorumcu eda_elvan94 LCW de 700 ₺ avm de fiyatlara bakın diye yazdım sonuçta bir skecher marka değil dimi 💆🏻♀️
biyiksiz_yorumcu eda_elvan94 5 yıl önce almışsan kıyaslarım 💆🏻♀️ eskiiiiii 🤓 inci dediğinde çok lüks bi marka değil
slkmsncemile eda_elvan94 tarzım olmayan bir şeyi almayarak benden çok daha akıllı bir bıdık olabilirsin bebeğim.
Uykularharamolduu eda_elvan94 yine bir satış postu ve yine bilmiş insanlar 😂 ben çok beğendim. keşke ayağıma uygun olsaydı.
slkmsncemile ElisaMom_ Harley Davidson mesela tarzı geçmeyen mutlaka alıcısı olan bir modele sahip. Hani öyle bir şey olsa anlayacağım, ama bu model çok demode 🤣 yani verilen, verilecek olan paraya yazık 🤣
gunes0312 eda_elvan94 kusura bakmayın ama çok demode bence fiyat düşürün en azından elinizden çıkmış olur