atlasmom07 direkt omuza yakın koldan yapabilirsiniz. Bana eşim yapıyordu. İğnenin havası önemli değil, hemşire öyle demişti. Etinizi hafif sıkın, bastırın iğneyi, enjekte edin bitsin. Çok ince ve hafif bişey zaten. Biz iki kez acile gidip vurdurduk, orada hemşire boşuna gelmeyin kendiniz de yapabilirsiniz dedi bize gösterdi😂