Kızlar dün sezaryenle doğum yaptım bugün taburcu oldum doktor oksapar iğne vermiş reçeteyi alınca gördüm ama nasıl yapılıyor bilmiyorum iğnenin havasını alıp mı ete batırmamız lazım yoksa direkt ete batırıp iğneyi sıkmamız mı lazım kullananlar yardımcı olabilir mi bir de neremden yapmam gerekiyor