@Emha 8 iyiymiş, aynı saat içinde her 10 dk bir uyandığını bilirim. 9 aylıkken gece emzirmesini kesmeye karar verdim ve önce ger kalktığında meme vermeyi bıraktım. Gecede 2 kez emzirdim 1 ay kadar, sonra teke düşürdüm ve 11 aylıkken bıraktım. Şoktayım hala inanamıyorum 2 ay oldu ya bir kez uyanıyor ya hiç uyanmıyor maşallah 🧿
Emzirmeyi kesin geceleri, aç değil alışkanlık.