Emha 2kızımdan sonra bir oğlum oldu ve gerçektrn farklı bir yapısı var. Doğası gereği daha hareketli ve yormaya çalışıyorum benimki de 8.5aylık ve günde 1-2 kere dışarı çıkıyoruz hava alıyoruz evde sürekli oyun oynuyoruz yemek yaparken bile iletişim halindeyim. Uyku öncesi de benimle başbaşa kalmaktan hoşlanıyor yatak odası en sevdiği yer. Bir de akşam uyumadan önce tüm ev halkını selamlıyoruz öyle uyuyoruz karanlıkta ve emerek.
Yormayı deneyin ve bütün işi bırakıp uyku öncesi sizinle iletişim kursun ben rahat uyumayı öyle buldum. Bu aylarda kaybetme korkusu çok fazla oluyor o yüzden de inat ediyorlar