Meyveliburln yok ben uyguna kaçıyorsunuz demedim zaten, şimdi baktım hipp markası üretiyormuş bimin mamasını eğer kullandıysanız memnun kalırsınız. Ayrıca burda bir grup var her şeylerin en iyilerini en güzellerini onlar alıyorlar zenginler diye herkesi de öyle sanıyorlar. Hiç karşıdakini düşünmüyorlar ben böyle söyledim acaba kırılır mı eder mi yok burdakilerde o düşünce, sinir oluyorum valla.