Meyveliburln verdiğiniz cevaplara o kadar katılıyorum ki ben başından beri bebelac kullanıyorum goldu asırı gaz ve kabızlık yapmıstı şuan 26 aylık hala mama alıyor az da olsa yine bebelac
O zaman da uygun fiyatlı icerigi kötüdür diye söyledi bana etrafımdakiler ama cocuga iyi gelen mama bu oldu belki öyle dolu dolu kilo aldırmıyor ama doktorum da anne sütüne en yakın diyebilirim demişti,içeriği önceki yıllara göre daha iyi demişti
Bim in mamasını hic kullanmadım ama kullanmam gerekse kullanırdım
Ben hiç anne sütü almadım pirinc unu vermisler onunla büyümüsüm sağlığım yerinde çok şükür yüksek lisans mezunuyum