gokceuluturk Ben prospanı kendimde kullandım öksürüğüm iki kullanımda geçti oğlumun öksürüğü de azaldı iki kullanımda gerçekten öneririm
Aslidemir-98 Kelebek88 kullanılır tatbiki canım. Bazen öksürüğüm tuttuğunda ben bile içiyorum iyi geliyor
Kkizilay2 Şuan ki salgın için çok ünatçı diyorlar bizde 4-5 gündür çekiyoruz prospan kullanıyoruz ama hiç faydası olmuyor antibiyotik başladık umarım o işe yarar, biraz uzun sürüyor galiba