Merhaba anneler kızım yarın 4 aylık olacak.Nezleydi şimdi öksürmeye başladı dün kontrolü vardı doktora götürmüştüm ciğerlerinde sorun yok dedi dün pek öksürmüyordu.Bugün özellikle uyurken kuru öksürük başladı uyandırıyor kendini ne yapabilirim doktor mukotik şurup öksürürse diye vermişti sizin önerileriniz neler ?