Merhaba bende 5 yıl önce olmuştum kemik eğriliği vardı bu sebeple nefes almada güçlük çekiyordum. Ameliyattan sonra öyle büyük bir ağrı olmuyor fakat tamponlardan dolayı nefes almada zorluk çekiyorsun tabi buda geçici bişey bir hafta sonra tamponları çıkarıyorlar rahatlıyorsun. Ara ara kanama geliyor tabi az bişey ama mesela bende şişkinlik çok fazla olmuştu hatta gören kaza mı yaptın yüzün neden bu kadar şiş demişlerdi. Kişinin bünyesine çok bağlı bence. Bazılarında doğru düzgün şiş olmuyor bile ve aşırı kolay atlatıyorlar. Bence burda en zor süreç 3 gün buz koymak sabah akşam gerisi pekte zorlamııyor bakacak birileriniz varsa sıkıntı yok :) korkmayın geçici bir süreç nede olsa, yavaş yavaş şişkinlik iniyor zaten birgün sonra ağrı felanda kalmıyor rahatlıyorsun. Şimdiden geçmiş olsun 🌺