Feraye_ hemen cevaplıyorum 🙈
Her cevap bünyeden bünyeye değişir öncelikle 🥰 ben 5 yıl önce oldum burnum kırıktı ve doktor ameliyat esnasında bayağı uğraşmış. O yüzden maalesef benim yüzüm çok şişti😔 bir de ben ameliyat sonrası biraz zorladım kendimi ve ameliyattan hemen sonra istifra ettiğim için damarlarımı patlatıp bir güzel alnımın da aşırı şişmesine neden oldum not : bu çok nadir olan bir şeymış maalesef ben telefonla çok konuşup kendimi yormuşum ilk kez de narkoz aldığım için ağır bir yan etki yaşadım bu iki sebeple 🫢
Yüzümün şişi 1 ay içerisinde tamamen indi . Morluklar da gözümden yanaklarıma ve boynuma gün geçtikçe inerek yaklaşık 2 haftada geçmişti. Ameliyattan sonra 5 gün kadar sürekli buz koydum yüzümün her yerine . Burnumdan da hafif sızıntı şeklinde kan geliyordu ama o da 3 gün kadar sürdü. Ağrım hiiiç olmadı .🥰
İlk bir hafta silikon tampon vardı burnumda ve hep sırt üstü uyudum mecburen . Silikonlar çıkarılırken canım hiç yanmadı ve sonrasında daha da rahat geçti. Deniz suyu ile burnumu nemli tuttum ve aynı zamanda kremler kullandım. Alçı bir hafta sonra çıkarıldı ve ince bir bant yapıştırıldı bir süre de o kaldı . O da çıktıktan sonra sürekli masaj yaptım ki şekli daha iyi otursun . Burnumun yüzme tam oturması 2 yılı buldu şu an çok memnunum . İlk bir hafta biraz zor geçti benim açımdan o da sadece uyku konusunda zorlandım 🙈