mihriimavi hormonal değişiklik ce çok normal bir süreç nice anne olanlar yaşıyor ki bende yaşadım ağır derecede kokuyordu terim 7 aylık olduk hala öyle bana buradan arkadaşlar krem önerdiler onu kullandım azcık yararını gördüm zamana bırakıp sık duş almak en iyisi üzülmeyin…