Merhaba arkadaşlar doğum yapalı 20 gün oldu çok dikkat etmeme sürekli ped değişmeme rağmen bir koku var duş alsam bile geldiğini hissediyorum benimle aynı durumu yaşayan var mı ne zaman geçer bu koku veya geçer mi zaten dogum sonrası eş ile istemsizce uzaklaşma yaşanıyor bu durum kalıcı olursa hiç cesaret edemem özgüvenim bitmiş durumda