beyza4103 ben 8 yıl önce fual kısmıma özellikle yaptırdım çok çok memnunum iyiki yaptırmışım.
Maddi durumun el veriyorsa 3 5 gün kızarık görmeye razı gelirsen iğneli lazer yaptır en temizi..
Ben iğneli yaptırmadım makine neydi inan bilmiyorum ama aşırı memnunum daha sonra çeneme yaptırdım bıyığa yaptırdım başka biryerde bi işe yaramadı lazer makinesi önemli olan iyi araştırmak lazım.