beyza4103 Yüzümde ince ama siyah belirgin tüyler var nefret ediyorum ve özgüvenim bu yüzden çok eksik aynaya bakmak bile istemiyorum lazer için gittiğim her yer daha kalın çıkar diye yapmak istemiyorlar yaptıran var mı lazer
naynini beyza4103 ben yaptırdım. Kulaklarımın orada vardı sadece orası için gittim ama yanak çene her yere atış yaptı. Çok pişmanım. Kulak kısmı gitti favori denilen yer ama şimdi olmadık yerlerde bir iki tane siyah siyah cikiyor. Uzuyor. Çok yoğun ise kıllarınız memnun kalırsınız ama tek tük ise iğneli epilasyon dusunulebilir
balkaymak__ beyza4103 size bişey söyliym mi benim yüzümdeki kıllar bildiğin erkeklerin ki gibiydi o kadar kötüydü ki dışarı çıkmıyordum hayata küsmüştüm alıyordum 2 gün sonra yine aynı artık aynaya bakmıyordum insanlarla göz teması kurmuyordum o derece.Sonra hiç ümidim olmadan buz lazere yazıldım sonuç 3.seansımdayım bir tane tüy kalmadı çıkmıyor
Papatya-eylul88 beyza4103 tug sarartici kullan sesunun ben onu kullaniyorum belli olmuyor en azindan sari oluyor
beyza4103 naynini erkek gibi her yerimde var ama çok ince bende pişman olmak istemiyorum daha kalın çıkar diye tedirginim
joyfulmom balkaymak__ benimde hamilelikte çene bölgemde çok yoğun çıktı naptimsa kurtulamadim şimdi buz lazere gidiyorum bende memnun kaldım ama yaptırdıktan bir iki hafta sonra dökülmeye başlıyor ya elimle tutup çekiyorum zaten kopuyor çıkıyor sizde de oluyor mu öyle
naynini beyza4103 igneli uzun sürer ama kesin en azından 😊 lazer ile dediğim gibi deneyimim o şekildeydi…
Jellyboo beyza4103 başka bir şey yaptırmayın sakın yoksa daha beter olur. İğneliye başlayın. Elinize para geçtikçe yaptırsanız bile işe yarar ama diğerlerine boşa para vermeyin.
Aslihancan Lazer yaptır kesin çözüm yüzde daha hızlı etki ediyor devam ettiğin sürece çoğalma artma olmaz hamile kalmadan üç seans yaptırmıştım dudak üstü hala çıkmıyor çok rahat
Suhedalm Kesinlikle lazer yaptırın, ama iğneli lazerden başka hiç bir lazer sakın yaptırmayın size tavsiyem
Bett1 beyza4103 ben buz lazere komple gittm yüzüme yaptırdığıma çok çok çok psimanim ince tüyler kalinlasti ve çoğaldı. Ama diğer bölgeler süper oldu 1 buçuk sene geçti daha almadım. Yüze asla atış yaptırmayın ya da direk iğneliye gidin oda çok acıyor ya da iz kalma riski var en iyisi yüze dokunmamak bence
burcu0302 beyza4103 Yüzde lazer iyi sonuç vermiyor kaç arkadaşım yaptırdıysa pişman oldu, kuzenim tüy sarartma yaptırmış çok iyi olmuş hiç tüy yok gibi görünüyor bence onu bi araştırın değişik bir ismi vardı işlemin hatırlayamadım ama
yaseminoztrkk beyza4103 tuyler siyahsa lazer size çok çok iyi gelir ince tüyleri almadığınız sürece kalınlasmasi mümkün değil lazer zaten siyah olmayan kılı görmez daha 2 3 seans da düzenli gittiğiniz takdirde memnun kalırsınız
NezB38 beyza4103 teyzemde de çok vardı bıyık ve çene bölgesinde siyah siyah lazer yaptırdı gayet güzel oldu teni bile açıldı 🥰
Littlebaby12 beyza4103 ben buz lazere gittim ince değil kalın siyah kıllar vardı azaldı ve inceldi skmdi evde kendim iple alıyorum sonraki günlerde de evdeki lazerle atış yapıyorum eskisine göre ozguvenim geldi daha iyi durumdayım