asimesila telefon bir kere zaten eline vermemeniz lazım ki sizin. Ve dışarıya da çıkartmanız gerekir o da bir insan ve en azından hava almak için dışarıya çıkmak zorunda. Markete gitmek dahi insan içine karışmaktır. Ben kendim de dışarıya çıkmayı sevmem ama çocuklarım için her gün 2-3 defa dışarıya çıkıyorum. Çünkü onlar seçmedi dünyaya gelmeyi, bizzat ben seçtim. Siz de çocuğunuzdan sorumlusunuz ve onu dışarıya çıkartıp çocukların içine sokmak zorundasınız. Doktora da gidin, yoksa ileride zararlı çıkan siz olursunuz. Çocuğunuz henüz küçük, kaybedilmiş sayılmaz. Büyüdükçe geri dönülmez hale gelir bilginiz olsun