M16 alpiimom bu doktorlar hemfikir olsalar bizde emin olacağız ama hepsi birşey söylüyor bizimkide işaret parmağını kullansada olabilir diyor bi süre sonra işaret parmagını kullanmayı bir anda kesebilir diyor
M16 alpiimom evet işaret parmağını çok fazla kullanıyor yani bilmiyorum testleri yapılacak artık rahat etmemiz için
esraanurrr M16 bunları da söylediniz mi peki yoksa tek bir hareket üzerinden mi böyle bi kanıyla vardı
asimesila Söylediğimi tekrarlıyor benim oğlumda 4 yaşına giricek mayısta istemediği bir şey olunca duymamak için kulaklarını kapatıyor bunlar normalmi
Mavisell asimesila sadece söyledikleriniz mi tekrarlıyor yoksa normal konuşabiliyor ama arada bir de söylediklerinizi mi tekrarlıyor.
asimesila Mavisell arada meselaa baba gel de diyorum oda baba gel kapıyı aç diyorum oda kapıyı aç diyerek aciyor çok nadir arada senin benim gibi gayet konuşuyor aksine 10 kadar hem Türkçe hemde İngilizce sayiyor alfabedeki tüm harfleri biliyor söylüyor nerden nasıl öğrendi şaşkınız bu konuda
Mavisell asimesila ben bir sınıf öğretmeniyim atanmadan özel eğitimde çalışmıştım otizmli öğrencilerim oldu otizmli çocuklar normal iletişim kuramıyorlar yani bizim gibi sohbet edemezler he ama üstün yetenekli otizmli olup kendi kedine İngilizce öğrenen öğrenciye şahit oldum ama bunu bile farkında olmadan yapıyorlar emin olun. Yani arada bi böyle tekrarlarının olması çok şüpheli bi durum değil bence mesela bi öğrenci vardı matematikte üstün yetenekli bi otizmli ama aynı öğrenciye öğretmeni tavuğu öğretirken kuş değil o tavuk diye düzelttiği için her o resmi gördüğünde kuş değil o tavuk diyordu. Yani ezbersel bi iletişim yolu gibi. 10 a kadar sayması harfleri söyleyebiliyor olması olağan beceriler. Bence biz şüpheli yaklaştıkça dipsiz bir kuyu gibi içine çekiyor bazı postlar. Endişeniz yersiz bence
LinaTuba M16 diğer belirtilerinde yazmışsınız ama bana otizm için hiç mantıklı gelmedi benim kızım 2 buçuk yaşında çığlık atar çocuklarla oynamaları zaten bu yaş için uygun değildir paralel oyun evresinde onlar henüz ayrıca her seslenmede ismine bakacak diye bir durum yok bana bir şeyi yokmuş gibi geldi inşallah öyledir de korkmayın içinizi rahat tutun otizm için bariz belirtilerin olması lazım bu arada kızım 2 buçuk yaşında sayıları harfleri tanıyor sayılarda 10 a kadar ve dediğim gibi hala sevindiğinde çığlık atar
Mervetnl M16 bunu söylemesinin amacı aslında şu; Eğer sicilinde otizm veya dehb gibi veya öğrenme güçlüğü gibi tanılar olurla ilerde asker, pilot veya polis olmakla ilgili sıkıntı yaşayabiliyorlar. Aslında güzel bir şey yapmış ama eksik bilgi vermiş sizlere.
masmavili Minikaola Ben oğlumu konuşmuyor dur götürdüm ne yani ilerde karşına mı çıkacak anlamadım ne alaka çok saçma değil mi diyelim ki büyüdü polis olmak istedi aa sen psikoloğa mı gittin bebekken diyorlar kendimi kötü hissettim açıkçası öyleyse bana hiç bir şey demediler
Dogadilara M16 kızım 26 aylık sürekli bağırır çağırır çığlık atar hiç şüphelenmedik oturup sohbet edebiliyorum konusmasi cok iyi algısı bı bunlari takip edin isterseniz