Gakkoyenge yapabilirsiniz tabi ki 🥰👌🏻 ellerinize sağlık şimdiden 🧿
ben bebeğim olana kadar tüm doğum günü pastalarını (yegenlerimin) evde yaptım 😊 şeker hamurlu falan bayağı da ustalastim 😄 ama bebekle kek yapamıyorum 🤷🏻♀️ şimdi doğum günümüz geliyor, bakalım Allah’ım nasip ederse oğluma bir pasta yapayım diyorum 😊