Gakkoyenge ben sık sık yapıyorum
bazen hazır pandispanyayla bazen kendim yaparak
zor değil
pastacı kreması , krem şanti bol meyve üzerin güzel süsleme (üzerini muz,elma gibi şeyşerle süslemyein kararır ya da jöle sürün)
kekşn mutlaka sütle veya kahve ile ıslayın
ben arkadaşımın çocukalrı için şeker hamurlu da çok pasta yaptım. sanırım ben bu pasta işini seviyorum hatta haftasonu misafirlerimede yapcam :D
internette bi sürü tarif var ki aslında tarife bile gerek yok,biz oğlumla yapıyoruz içinizden geldiği gibi koyun içine miss
mesela fikir olsun diye 2 hafta önce yaptığımı anlatim
3 katlı pandispanya aldım normalinden biraz daha küçük
kekini süt ile ıslattım
üzerine pasta kreması sürdüm
üstüne muz ,kivi ve damla çikolata serpiştirdim
onun üzerine çoka z meyve sosum vardı aroma versin diye az döktüm
sonra ikinci katıda aynı öyle
en üsttede sadece kalan krem şantiyi koydum
üzeirnede mniicik süslemeler vardı her yerine döktüm
yan taraflarını gelişigüzel sıvadım (o görüntüyü seviyorum)
oralarada süs
valla oğlum bayıla bayıla yedii :D
aslında hepsi hazır malzeme ama ben keyif alıyorum yapmaktan :D