morsevenanne9 neler yaşadım hemen anlatayım . Aşırı huzursuzluk ağlama krizleri gece güzel uyurdu gece bile birden çığlık çığlığa ağladığı oldu. Meme emmeyi bıraktı sonda denedim beslenme sondası onunla bile geri döndüremedim mememi tamamen reddetti . Biberonu önce aldı sonra onu da redddetti pilateste zıplayarak evi gezdirerek bazen artık kaşıkla falan veriyordum beslenme zamanları tam bi işkence halini aldı biberonu ağzına aldığı gibi çığlıklar atıyordu aç bıraktım bilerek 5 saat yine de reddetti malesef . Ve uyku gerilemesi yaşadık inanılmaz resmen uyumadı 1,5 ay sabahları 10 dk şekelerme geceleri en fazla 2 saat arayla uyandı . Yani aşırı zor bir süreçti gerçekten . Bu aşamada özellikle yeme konusu çok canımı sıktı . Ona çözüm bir dönem az az sık sık mama vermekte buldum yani saatte 1 30 cc verdim her saat sonra 2 saatte bir 60 cc öyle artırarak vermeye çalıştım . Uyku konusunda da pilates topu yine sağ kolum oldu onda zıplayınca uyuyordu uyandığında gece yine aynı zıplamaya devam yani 🤕 ama bitti 🥹