Önceden bebekli arkadaşlarım anlatırdı da abartıyorlar derdim 😏 bebeğim olduktan sonra gerçekten hiç bir şey abartı değilmiş onu anladım. Hele bahsettikleri 4. Ay atağı 😳 3,5 aylıkken başladığımız atak 5 ay olduğu gün bitti şükür kızlar 🥹 1 haftadır bambaşka bir bebeğim var gibi ve büyüdüğünü şimdi anlıyorum 🥹 şükürler olsun 🙏🏻 4. Ay atağını dibine kadar yaşayan biri olarak diğer annelere kolay gelsin 🙃