Rosebelle adaatuna yazmayı unuttum ovulasyon testi bilgisi için teşekkür ederim, rahim iki sene içinde toparlanıyor deniliyorda iki senede bir hamile kalmayı düşünsem yaşım çok ilerlemiş olacak ya ne biliyim şimdi 32 yim
Rosebelle Kızlar onzaman yazmayı unuttum test negatif çıkmıştı acaba çok mu erken yapmıştım testi tekrar yapacağım