Rosebelle İkinci bebeği düşünüyoruz bu yüzden korunmuyoruz, Kızım 6 aylık emziriyorum.hala regl olmadım bu yüzden ovulasyon günümü bilmiyorum. Bugün farkettim ki karnım şişmiş acaba hamile olabilir miyim yani ilişkiden kaç gün sonra belli olur acaba (ayın 7sini değerlendirdik)
Ballilokmam11 Rosebelle ovulasyon testi kullanabilirsiniz ona gore 1 ay ogrenirseniz ortalama tarihi de ogrenmis olursunuz 2 hafta sonra net belli oluyor testte genelde
ArsAyz Rosebelle 14 gün sonra testte çıkar. Ama regl olmadığınız için yumurtlama var mıdır bilemiyorum. Ben regl olana kadar hamile kalmamıştım 🤷♀️
birazquality Rosebelle ay bilemedim ki doğumdan sonra regl de olmamışsın gecikme de olamaz yani nasıl anlıcaz ki yap test bakalım maşallah 6 aylık beben varken de ikinciye istekli olman şaşırttı beni genelde o aylarda ikinciler hep yanlışlıkla oluyor mesela ben yanlışlıkla kaldım😅😅 şuan seninle karşılaştığıma sevindim valla. Rabbim gönlüne göre versin inşallah gebesindir😇🥰
Rosebelle birazquality ay çok teşekkür ederim canım 🥰 eşimle bu şekilde hayal kurmuştuk ilk seneler bebiş yapmayıp ilk bebegimizden sonra artık korunmayalim akışına bırakalım sağlığımız el verdiğince bebislerimiz olsun dedik öyle işte ☺️
adaatuna En az 10-14 gün geçmesi gerek. Onun dışında yumurtlama gününüzü ovulasyon testleri yaparsk bulabilirsiniz. Bir de 6 ay çok erken değil mi rahim daha kendini tam olarak toparlamış bile olmuyor. Bir de gebe kalınca ona yetememek korkutmuyor mu :(
Rosebelle adaatuna olumlu düşünüyorum bence çok güzel olacak 🥰 rahim ne zaman toparlanıyor? Jinekolojik muayenede hersey yolunda demişti doktor 🙄