Ebruuu26 Travazol krem bize ii geldi 2 günde geçirmişti ben Nivea baby kullanıyorum normal zaman da o da güzel
Rengin Zeke desitin ve hametan karışık kullanıyırum. Bizim de su toplar gibi kabarıyor kızarıyor mor renkli desitin iyi geliyor