Zeke Kızlar cok iyi gelen pişik kremi önerir misiniz ? Reçetesiz alabileceğim .. kızımın poposu cok kötü kanıyor bazı yerleri 😔
asocialmom Zeke bize doktor locoderm verdi pişik tedavisi için ama doktora sormadan kullanmak doğru olmaz ki 😕
Mom103 Zeke bezini değiştirdin mi ben bir sürü krem kullandım geçmedi bezini değiştirdiğimin 2. Günü pişik kalmadı
Alabay Zeke sudokrem canım bibezde sür 2. Bezde düzelmiş oluyor çok iyi evimden eksik etmiyorum asla👍
Balbebek19 Haticebrar her bebege yaramıyo sudocrem bende o kadar para verdım aldım hiç yaramadı bebegıme
Durukan Mom0870 hamazinc ve trosyd krem ikisini kullan hemen geçer ben oğluma kullandım çok iyiydi hamazinc günde 3 kere trosyd sabah akşam ve poposunu bol bol havalandır
SnntfyG Desitin isimli mor renkli extra korumalı kremi öneririm reçetesiz almıştım fiyatı da uygun 35 tl civarlarındaydı çok memnunum hemen geçiriyor
Ebrumiray Zeke sudocream canım gerçekten cok guzel ben hafif kizarinca sürüyorum hemen geçiyor 2. Bezi degistirene kadar.
Lala9358 Zeke kesinlikle sudocrem oneririm ve altini bebek temizleme pamuguyla silin islak mendil sakın kullanmayin sık sık poposunu havalandirin kakasini yapincada altini silmeyin yikayin poposunu islak birakmamaya ozen gosterin
Deletedmom507 Zeke arko krem dene tüplü yeşil olandan benim kızım da da çok oluyordu kabizliktan dolayı onu kullanıyorum