Öncelikle merhabalar; bilenin aksine her bebek hipermetropi ile doğar zamanla bu normal e sıfırlanır ya da genetik faktörler baz alınarak mavi ışık ekran gibi nedenler ile miyop olabilir ama ailede Göz tembelliği yüksek hipermetropi ve gözlük kullanan var ise çocuğun gözü sağlıklı da olsa yılda 1 kez muayene eğer gözlük kullanıyor ise 3 ay ya da 6 ayda bir mutlaka göz muayenesi yaptimanizi öneririm iyi günler.🙂 ( hem bir anne hemde bir sağlıkçı önerisidir)