Kyselz benim oğlum da ayni sekilde kayma ve 6 bucuk numara hipermetroptu.
Burda doktor cok onemli. Özel hastanelere gittik baska şehirlere gittik hep büyük numara verdi 5 6 verdiler. Kayma daha da artti gözlüksüz duramadi. Ben kendimden bildim için anormal oldugunu dusunuyordum. Arastirma hastanesine gittik. Orda doktor 6 numara olmasina ragmen 3 bucuk verdi. Normallesmeye basladi. Sonra 3 2.5 derken 2 ye indirdi. Simdi gözlüksüz bile durabiliyor. Ölcum yapildinds yine 4 5 cikiyor ama o goz hafifte olsa kaydi için dedi doktor cocuk ama 2 ile yeterli goruyor dedi. Bende evde test ediyorum gorebiliyor.
Aslinds ozetlemk gerekirse goz numarasi buyuk diye buyuk numara vermek hata goz ona alışıyor ve zayıf olan taraf tembellesiyor. Benimkide boyle oldu 6 numaraydi 6 verildi icin 20 senedir ayni ve bir gözüm tembellwsti giderek simdi yüzde 90 gorme kaybi var. Ben aynisini yasadim icin bu konuda fazla titizim. 2 ayda bir goturuyorum.
Birde şöyle bir konu var doktor bu sorunu olan kisilerde d vitamini eksikligi oldugunu söyledi. Bana 3 aylik rutin olarak ölçüm yaptir d vitamini kullandir dedi. Gercekten dusuk cikiyor. Bu surecte bunu kullandim icinde faydasi oldugunu dusunuyorum.
Bu sekilde ilerlerse bir iki seneye kurtulur dedi.
Bu arada ben kapama falan yapmadim suanlik gidist iyi oldu icin doktor gerek gormedi.
Allahim iyi doktorlarla karsilastrsin. Para da versen iyisini bulmak zor.
Bide sunu demek istiyorm. Su uzaktan gulen guzlu bi ölcum aleti varya o ds cok saglikli dogru ölçmuyor. Kucuk olduklari için yanlis bakiyorlar. Bizde doktor kendi oturttu yetiskinleri ölctu ile ölctu inanin cok zor oldu ama uzun sure ilgilendi kucagina aldi sevdi etti derkwn ölctu. Numarasi orda 5 cikti. Diger cihazda 6.5 hatta damlali ölcumde 7 cikiyordu.
Ben bu yasima kadar belki 200 doktora gitmiştrim. O yüzden bu doktroa inancm fazla