Mommyyigit
Merhaba, ben de çalışan anneyim ama evden calısıyorum. Doğdugundan beri evde tv acık yalan değil. Ama devamlı iletişim ve konuşma halindeyiz. Hiçbişey yapamasam da mutlaka hergün yeni bir kelime öğretmeye calısıyorum. Mesela dün yataga yattık damağımı gösterdim. 5-6 kere gösterdim ertesi gün sordum bu ne diye damak dedi bunu cok sık yapıyorum. Ya da mesela bulasık makinesini beraber boşaltıyoruz bak bu kepçe diyorum sonra kepçeyi ver kepçeyi al filan sonra bakıyorum öğrenmiş. Benimki suan 24 aylık. 4 kelimeli cümlelere geçti. Uzun uzun cümle kuruyor. Kızım şunu söyle demek yerine iletişim kuruyor. Mesela ayakkabım çıktı, anne çorabımı düzelt ya da kızım gel diyorum geldim anne diye bağrarak geliyor gibi gibi. Ama inanın son 2 haftada gözle görülür bir açılma oldu yoksa ben de acaba geç mi kalıyoruz diye düşündüm. Olmazsa oyun gruplarına vs götürün eğer anane/babanne yeteri kadar gün içinde iletşim kuramıyorsa(hiçbir suçları yok onlar güzel bakmaya calısıyordur eminim) en azından akranlarıyla yanyana gelince dili çözülür yoksa zaten anlattıgınız kadarıyla zemini var biraz desteklemek gerekiyor