Oğlum tam 25 aylık anne su baba mama şeşer(şeker) eppek(ekmek) inek ne de mö kedi miyav köpek ne der hav hav gibi söylüyor ağzını burnunu gözünü saçını kulağını karnını hep gösteriyor sorunca fil görünce direk net fil diyor
Attım açtım işte puzzle yaparken hayır yerine yanlış olunca no no gibi söylüyor arabaya fu düt düt diyor eli kirlendi mi sil diye ifade ediyor işte kıyafetine giy giy diyor limon(dilon) düşünce düşüyom işte sayılarda sadece birr diye söylüyor renklerden şil(yeşil) pembe( pebbe) gibi ifade ediyor işte hapşırma taklidi uyuma taklidi horlama sesi gibi puzzle yapmayı seviyor doğru eşleştirebiliyor oyun oynuyor yanında durunca sadece çabuk dikkati dağılıyor biraz uzun oldu ama ben çalışan bir anneyim hemşireyim nöbettlş bir işim var çocuğuma çok zaman ayıramıyorum anneanne babası ilgileniyor ben olmadığımda kalabalık görünce başk insanlara karşı kızıyor ağlıyor çok fazla tanımadan insanlara yanaşmıyor bir de bu kelimeler yeterli mi şuan bir uzmana götürmeli miyim ben yokken ekran var hayatında söylesem de müdahale edemiyorum çünkü beni dinleyen yok bana bir akıl verir misiniz