Aselnova Dnzdrn1822 dahiliye bölümünün anemi diye alanı var oraya gidip hepsini bir arada halledebilirsin demir ekskligi düşükse hem demir de veriyorlar damardan ben o şekilde alıyorum diğer vitamin eksikleri için çözüm buluyorlar daha iyi yani
Ebruacr Dnzdrn1822 aile hekimine de gidebilirsin canım ben gitmedim bende demir wksikligi kansızlık çok var oyuzden olduğunu düşünüyorum kan ilacida içemiyorum ben ya ondan gitmedim
3prenses1prens Dnzdrn1822 bende. Buz kupleriyle yiyorum bırakamıyorum sürekli canım istiyor zararı mi var yararı mi var bilmiyorum
Dnzdrn1822 Aselnova KahveliVera en son aile hekimine gitmiştim kansızlık var demişti. Evet bana dahiliye yolları gözüktü