Eglenogren ben kademeli kestim, öncelikle geceleri 3 keze indirdim sonra 2 sonra 1 ve kestim. Bir iki aylık uzunca bir sürece yaydım. Uyanmasa bile o saatte emzirdim ve uyanırsa vermedim. Dirayetli olmanız önemli 2 gün vermeyip 3. Gün verirseniz bir sonraki gün daha kötü olacak ağlayınca verecek diye düşünecek. Ve ilk günler iyi geçse bile bir kaç gün sonra daha çok isteyecek ama sonra bu istek sönecek ve düzelecek. Ben su vererek konuşarak sırtını ovarak sarılarak sakinleştirdim. Bazı geceler 2 saat uyumadan uğraştım ama şu an alıştı ve iyi gidiyor gece emmesini komple kestim, bebeğimde memeye aşırı düşkündü bu arada ona rağmen başarılı oldu bu yöntem