Doktor kontrolümüzde artık gece beslenmesini kesmemiz gerektiğini söyledi doktorumuz fakat nasıl yapacağım, nereden başlayacağım inanın bilmiyorum. Oğlum emmeden asla uykuya dönemiyor. Emzirmesem ortalığı yıkacak biliyorum. Siz nasıl kestiniz bir anda mı ? Yoksa kademeli mi? Tavsiyelerinize ihtiyacım var…