Tgcs Merhaba, benim bebeğim de 3.5 aylıkken başladı. Beşinci ayı dolana kadar devam etti. Uykusu gelince ağlıyor, göğsümü almıyor, uykuya direniyordu. Bir bebek hemşiresinin tavsiyelerini uyguladım ve işe yarıyordu. Öncelikle bebeğini sessiz ortamlarda uyutmaya çalış. Sakinleştirici bir müzik aç ve bebeğini yatırarak emzirmeyi dene. (Benim bebeğim emerken uyuyor.) Ağladığı zamanlarda sakinleştir. Sakinleşene kadar bekle ve öyle uyutmayı dene. Büyüme atağı diye düşünüyorum ve geçiyor. Sadece süreci iyi kontrol etmek lazım