iloio Pastaneusuluislakkek yok canım daha evden çıkarken 2 numara alıyorum dedi ben diyorum 1 al diye 2 alınca ne olcak anlamadım değişik adam ya 😏
busrakurtt21 Aya kadar 2 numara mama verilememelidir kasiyer kız doktorlardan ve mamayı yapanlardan daha mı iyi biliyor ? İndirimdeyse mamalar alsn kenara koysun cocuk içecek zaten , ha indirimde değilse ne düşünerek hareket etti merak konusu ayrıca bu cocuğum sağlığı ayrım yapıldıysa belki cocuğun 6. Aydan önce sindiremeyeceği bişey var mamada nerden biliyoruz numaralandırmalar boşuna olmamalı…
iloio busrakurtt21 indirimde falan değildi canım 2 numaraya geçelim artık o daha iyi dedi adam doktor kesildi başıma dinlemiyor beni ya şimdi geri göndereceğim değiştirsin
iloio Tubanurrr yok canım aksine 2 numara 50 tl fazla yani parasından değil de 2 numaraya geçelim 2 alim dedi bin kere dedim alma diye şimdi geri göndercem değiştirsin
iloio Synmannesi ah birde ben anlasam evdeyken bu mama doyurmuyor galiba başka markaya mı geçsek dedim hemen 2 numara aliyim dedi hayır rahatsız eder belki çocuğu dedim Bise olmza ya dedi gitmiş almış neyin inadı bende anlamadım gitti canım 😏🌸
Tubanurrr iloio acaba bebek çok emiyor doymuyor diye düşünüp ikiyle daha iyi doyar diye mi düşünüyor yâda kilosu falan azsa iki de daha çok besleyici madde var diye düşünüp kilo alsın diye mi aldı
busrakurtt21 iloio valla bencede geri dönder kafasına göre almayı biliyorsa akşam akşam geri girmeyide bilsin mamanın doyurmadığımı düşünüyorsanı bir iki kez 1 ölçek fazla yapın içitiğinden belki midesi büyümüştür fazla içmek istiyordur🌸
iloio Tubanurrr kilo konusunda biraz zayıfız evet canım en son 7.300 dü kilosu kendisi de 2 numara daha doyurucudur diye almış
defnes32 iloio kasiyerler yada market mağaza çalışanları iyiyede kötüyede iyi diyorlar kendine yamak bulmuş
sagopakajmerap iloio bi tanıdık yanlışlıkla büyük yaşındakini almıştı hastanelik oldular. Boşuna ayrılmamış onlar
delirmeceler iloio doktorumuz bizide 15 er gün hep erken geçirdi bişi olmaz ama sonuçta bununda kararını doktor kilosuna yetip yetmediğine göre veriyor eşin kendi kafasına göre neden karar veriyorki
iloio delirmeceler canım bizim bebek biraz zayıf en sin bir ay önce 7.300 dü kilosu eşimde bu 2 numara daha mı doyurucu acaba diye almış kafasına göre sanki doktor