Selam kızlar 5 ay 16 günlük bebeğimiz var 1 numara mama kullanıyoruz eşim 2 numara alacağım diye tutturdu 1 numara al diyorum yok diyor ne amacı bilmiyorum gitti geldi az önce 2 numara almış çocuk daha 6 aylık olmadı markette sordum kasiyere bise olmaz demiş öyle diyor bise olurmu içse