Yarim_Kilo_Kiyma mehmetsedanur1 Sorgusuz sualsiz yaptıracağım ilk başıdır. İkinci olarakta menenjit aşıdır.
Asyasemin2013 Artık rota aşısını önermeyen doktor olmadığını sağır sultan duydu. Herkes bangır bangır bağırıyor mutlaka maddi durumunuz müsaitse yaptırın derim
sifirekran_bolkitap mehmetsedanur1 yaptırdım yan etki hafif ateş oldu calpole bilr gerrk olmayan hafif ateş, aşısız geçiren ve yoğun bakımda uzun süre kalan çocuk gördüm. Aşı karşıtlığına karşıyım…
Umay-gmz mehmetsedanur1 ilk dozunu yaptırdık bi yan etki olmadı hatta menenjit aşksıyla aynı gün oldu , menenjitten dolayı birwz bacak ağrısı olmultu rotanın hiç yan etkisini yaşamadık, osman gönülal doktorun videosunu izleyin
Aybirkorunbe mehmetsedanur1 Tüm aşılarını yaptırıyorum hiç te yaptırmamalıyım diye düşünmedim çocuğumun sağlığı benim acaba mı diye düşüneceğim şeylerden çok daha önemli aşı her zaman hayat kurtarır rota çok tehlikeli bir virüs ve buna karşı geliştirilmiş bir aşı varken yaptırmama ihtimali söz konusu olmamalı hiç bir yan etki yaşamadık çok şükür
nidaumay mehmetsedanur1 ilk dozunu 3 aylıkken 2.dozunu da dün yaptırdım(5 aylık)hiçbir yan etki olmadı fiyatı 1700 küsüre aldım evet pahalı ama mutlaka yapılmalı eşimin kardeşini 8-9 aylıkken kaybetmişler bu virüsten hastanede yatmış ama kurtaramamışlar kayınvalidem hep anlatır😔mutlaka yaptırın