mehmetsedanur1 biz yaptırdık. Eğer yaptırmazsam ve rotavirüsü kaparda en iyi olasılıkla bir gün bile hastanede yatması gerekse pişmanlık duymak asla istemezdim istemedimde ve yaptırdım. Bir yan etki olmadı bebeğimde çok şükür şuan 9.5 aylığız, menenjit aşısına da cuma günü başkayacağız, eğer imkan varsa sağlık için var olan aşıları olmalıyız