Derinkomm Benim kızım da 9buçuk aylık 3 haftadır falan çok iştahsız o kadar canım sıkılıyo ki. Makarnavitmadan karadut özü aldım denedim her gün veriyorum ama hiçbir fark olmadı malesef:(
snyck arasbek ben 6 ayindan beri meyvesuyu seklinde veriyorum masallah cok istahli onu görünce de icmek icin çıldırıyor ama ben c vitamini olsun diye veriyorum istahini o mu acti zaten istahli mi fikrim yok
Dmla11 arasbek ben bebegime kullaniyorum ama oyle aman aman cok istahini acti diyemem tahin pekmz de almistim tahini cok guzel her gun kahvatisina koyuyorum
duruliyasmom Ben kullanıyorum, etkisini gören bir annecim. Organik ürünler standından almıştım. Hem kan yapıyor, hem bağışıklık güçlendiriyor hem de iştah açıyor.
Dunyamsensn2008 arasbek Yani öyle çok abartilacak bir durum olmadı ama illaki faydası oldu zaten ne çok iştahlı bir cocuk ne de istahsizdi ama bu aralar iştahsız .Ama ben faydasının olduğunu düşünüyorum dut çok faydalı bir şey zaten