Aselincimom Xcbaby 4 ay 7 günlük 8 günlükken bi anda çıktı doğduğunda heryerine bakmıştım doğum lekesi falan var mı diye o zaman yoktu
Xcbaby Aselincimom bizim dogunca da vardi sonrasinda da baska yerlerinde de çıktı ilac başlatmadilar simdi 6 aylik olcak azaldi gibi sizinki de azalıyorsa ilaca gerek duyulmaz
mervebyge dydy belki bizimki sizinkinden büyüktür diye veya farklı diye ilaç farklı verildi bu bide kafada büyüyordu geçtikçe
dydy mervebyge ben cok araştırdım en etkilisi hemangiolmus bunu her doktor yazmıyo hemataloglar nedense daha agır vakalara baktıkları icin sanırım hafif göruyolar hemanjiom lekesini gecer diye şansa bırakıyolar benim kızımın okadar minikki dudagında anlasılmıyo bile ama okula gittiğinde zorbalanmasın diye baslama kararı aldım ilaca
efehann Benim bebeğimin iki aylıkken iki kaş arasında çıktı, rengi kırmızı ve şişti.Şuan bir yaşına girdi ve küçülme oldu hiçbir ilaç kullanmadık çocuk dr.umuz gecicek dedi ve dediği gibi yavaş yavaş geçiyor 🤲🏻
mervebyge benaslindayohum ya anladım teşekkür ederim insan ilaç oluncada tedirgin oluyor başka kullanan var mı diye şu an ne durumda sizinki
erkencikus_ mervebyge kzim 3 yaşına giricek geriliyor asla kullanmadik ilaç vs belindeydi rengi soluyor ten rengine dönüyor bayadir git gide ufaliyor
benaslindayohum mervebyge 33 aylık kızım şişlik kalmadı kırmızılığı da baya azaldı artık millet düştü sinek ısırdı falan sanıyor 😁 inşallah 3 yaşla tedaviyi bitiriyoruz 🤗
benaslindayohum mervebyge ilk 1 yıl büyüme dönemi onu önlüyo ilaç, 2 yaş itibariyle normalde bırakılıyo ama biz faydasını gördüğümüz için devam ettik😊
mervebyge benaslindayohum ya onu bilmiyordm bak bn dedm herhalde ilaç kullan.6 ay sonra geçer daha yolumuz var demek ki sağolun ya Allah razı olsun bilginiz için