Banada gecer demişlerdi 1 bucuk aylıkken işinin ehli bi doktora gittim 2 yastan önce tedavi edilirse gececegini 2 yastan sonra ilaç tedavisinin mümkün olmadığını söyledi her doktor ilacı yazmıyo nedendir bilmem zor şer özel de yazdırdık 2 aydır kullanıyorum ben ilacı solmaya başladı cok hafig