keskin03 Cnscns2309 hiç sorma bizimki de aralıksız ağlardı yavrum bende anlamadım hemen iyileşir diye yaptırdım sesi bile kısılmıştı ağlamaktan karton bardağı koyana kadar iki gün falan berbat geçmişti