Cnscns2309 Kızlar sünnet olalı tam 1 hafta oluyor, ama hala bebeğim ağlamaya devam ediyor ben ne yapacağımı şaşırdım. Dr a görsel atıyorum gayet düzgün diyor. Gece ağlayarak uyanıyo bebeğim ya ne zaman tam anlamıyla geçer bu?
buse26 Cnscns2309 başka bi sıkıntısı olabilirmi genelde en fazla 3 güne geçee diyolar bende yaptırmayı düşünüyorum da
keskin03 Cnscns2309 benim bebğimde öyle doktorumuz 4 gün karton bardak sonra gazlı bez koyacağız dedi ben gazlı bez koymaya başladığımdan itibaren bebeğim aşırı ağlıyordu doktora görsel atıyordum çok iyi diyordu bebeğimin sesi bile gitti ağlmaktan sonra fark ettim ki pipinin ucu tahriş olmuş zaten bezden bile kaçıyordu ne zaman bezi açsam o zamn çiş yapıyordu en sonunda bende doktoru dinlemeyip karton bardağa devam ettim tamamen iyi olana kadar
gnl1 Cnscns2309 4. Ay atak dönemidir gece sık uyanabilir uyku düzeni bozulabilir ve uyku gerilemesi olabilir bizde 3.ayda sünnet yaptırdık 1 gün ağrı oldu ve geçti
harununannesii0 Cnscns2309 İlk gün yaktığı için ağrısı olur derler canım ama başka bir sıkıntısı olabilir çocuğun, bizde 3 aylık olduk persembe günü olacagız sünnet hayırlısıyla insallah 🙏🏻🌸
Cnscns2309 buse26 bana da öyle diyolardı pişman oldum. Ağlamayı huy edindi resmen. Bezine dokunduğum an ağlıyor
Cnscns2309 keskin03 karton bardağı nasıl yapıyodun? Ben de koysam mı ya doktora kalsa direkt bezle diyor da bebek ağlıyor anlıyorum canının yandığını
Cnscns2309 keskin03 tamamen kaç güne iyileşti bir de ? Herkes iki güne geçer diyodu bir haftada lohusalık dönemime geri döndüm resmen
keskin03 Cnscns2309 bizimki ucu tahriş olduğı için biraz sürdü karton bardağı kesiyordum o ağız kısmı yumuşak olan yeri pipinin üzerine yerleştiriyordım o tahriş olan bölge beze değmediği içim rahat ediyordu
Cnscns2309 gnl1 ama bezlerken rahatsız olduğunu anlıyorum itiyor resmen kendini. Atakla sünneti bir arada geçiriyorum resmen yamuldum
gnl1 Cnscns2309 bir karton bardağı alt kısmını kesin bebeğin cinsel organın üsüne koyun öyle bezini bağlayın bez yapışıyor idrarını yapıncada yanıyordur yazık günah kıyamam ya ben pet bardağı alt kısmını kesip cinsel organın üstüne koyuyordum aşırı rahat geçti çok şükür
ymc516_ Beze değdiği için sanırım tam iyileşme olmadı surttukce cani yaniyordur karton bardak bı kaç gün dene en azindan bebeğin rahatlasın biraz doktorlar basite indirgeyebiliyor
Cnscns2309 ymc516_ kesinlikle ona kalsa bişey sürmene gerek yok, bez değince ağlıyor diyorum o zaman beze gelen kısmına krem sür diyo. E bu nasıl iştir yani
ymc516_ Cnscns2309 haklısın o yüzden anne olarak kendimiz onun nasıl rahat edecekse öyle davranmamız gerekiyor bazen. Bardak koymakla hiç birşey olmaz böylelikle bebegn ondan mı ağlıyor sende onu gözlemlemiş olursun inşallah rahatlar minik
Cnscns2309 keskin03 canım ben de öyle yaptın şimdi, çocuk rahatladı vallahi ya. Çok sağolun yaralarımız da iyileşirse hızlıca tamamdır bu iş
keskin03 Cnscns2309 hiç sorma bizimki de aralıksız ağlardı yavrum bende anlamadım hemen iyileşir diye yaptırdım sesi bile kısılmıştı ağlamaktan karton bardağı koyana kadar iki gün falan berbat geçmişti