Balbebekim bu ayın başında yaptırdık 3,5 aylık bebeğim. Lokal uyuşturup yapıldı özel klinikte. İğneyi batırdığında bi ağladı sonrasında pek ağlamadı diyebilirim. Uyuşukluk gidince ilk çişte ağlar dediler o da olmadı.ilacını verip,kremini düzenli sürünce bir haftada iyileşti.Kaybolan dikişle yapıldı şuan gayet iyi.