Merhaba güzel anneler bizde perşembe olduk klinikte 4 aylığız bardak demiş herkes ama hareketli bebeğe bardak kesinlikle koymayın ben koydum damarına bastığı için oğlundan kaynaklı hareketli olduğu için kan kaybımdan az kaldı çocuğum gidiyor du şimdi iyi çok şükür ama berbattı o gün kantaron yağı sürüyorum artık krem ve diğerleri bitti bizim için duya koyuyorum dikkat edin ha iyiki yaptırdım ama özel de tavsiye ederim birde bardağa dikkat edin