mrymkrm bizimki de öyle 40 çıksın geçer dediler geçmedi 2 ay 1 haftalık falan hala devam ediyor. Bazen kriz gibi 2-3 saat 5-6 saat ağlıyordu artık o kadar krizli ağlamıyor ama uyumuyor da gündüz uykuları neredeyse hiç yok. Bende herşeyi denedim sap simplex, biogaia, relaktaz, Nurse harveys hepsini denedik işe yaramadı. Şimdi kusmaları için reflü ilacı da kullanıyoruz gaviskon burnundan kusuyor çok. Kiraz çekirdekli reflü yatağı,kemer, patik ne varsa denedik rahatlatmadı. Masajda yapıyoruz oda zaten ağlarken olmuyor sakin olduğu zamanda çok kısıtlı. Karnının tok olduğundan emin olduğum da da uyumuyor. Yarım saat uyuyor ağlayarak uyanıyor. Gerçekten artık hayattan bezdim yaşam isteğim kalmadı. Bi kadın buldum instagramda masaj eğitmeni Tansu diye biri oda 7.500 tl istedi masaj eğitimi için. Valla artık kafayı yiyeceğim