mrymkrm Kızlar bebeğim 45 günlük gündüz uykusu hic yok olsa da yarım saat 45 dk anca onun dışında ya emiyor yada ağlıyor ama nasıl ağlamak öksürük tutuyor bazen ağlamaktan gece uyuduğu 5 6 saat kucağımda tutmaktan artık belim sırtım ortadan ikiye ayrılacakmis gibi ağrıyor Allah aşkına nasıl düzelecek bu
Yelda35 mrymkrm gazı olabilir mi? Gaz masajı deneşz mi birde kiraz çekirdeği patikler var ben hepsini denemiştim en son gaz damlası almıştım öyle uyumuştın
halisberna mrymkrm süt alarjisi olabilir belki çok duyuyorum artık çevremde huysuz bebekte süt alarjisi oluyor annenin süt ve süt ürünleri yememesi gerekiyor emziriyorsan eğer
fifi48 mrymkrm aynı benim oğlum öyleydi ne masajlar duşlar rezene kiraz çekirdeği hiç işe yaranmadı kac gaz damlası denedim nafile. Sub simplex gaz damlasını bi eczacı dostumuz önerdi ayyy ilk günden nasıl rahatladık anlatamam hergün aynı saatlerde şiddetle ağlıyordu ama ilactan sonra kesildi sabah öğlen akşam her seferinde 8-10 damla verdim
Friends mrymkrm benim bebeğimde böyleydi ama gazı vardı. Huzursuzdu ve çok keyifsizdi. Bütün gün göğsümde tutardım nerdeyse. Sadece göğsümde sakinleştirdi. Bir sürü gaz ilacı denedim. En sonunda rahatlatan bir ilaç bulmuştum. Uykuları çok fenaydı. Hiç adam akıllı uyumazdı yani. Zor zamanlar ama büyüdükçe düzelir. Bir süre zorluğu olacak yani oluyormuş. Denedik gördük. Bazı bebekler uykudan gözünü açmıyor ama bizim bebeler uykusuzlar. Bende çok sinirlenirdim ama hep kendime etmişim. Üzülüyorum şimdilerde o zamanlarıma ah ah🌺
mrymkrm Yelda35 gazı zaten var herseyi yapıyorum masaj damla vs ama çıkarınca da ağlıyor huy edindi sanırım
gokce4701 halisberna biz okadar çektik hıysızluk vardı asla uyumuyordu uyuduğu da kuş uykusu gibiydi belim kollarım bacaklarım boynum her yerim tutulmuş durumdaydı ve süt alerji olduğunu sonunda öğrendik mukuzalı kaka vardı hep doktor takılmadı ama en son köpüklü kaka bir kaç gün önce de kakada kan gördük alerji testi için sonunda doktorumuz ikna oldu alerji testi yaptık inek sütü alerjisi çıktı
Aryamlinamom halisberna evet benim kızım da aynı bu şekilde yavrum hep böyleydi hiç uyumazdi gece yarıları arabayla gezmeye çıkardık uyusun diye kolik dediler 7.ayinda alerji teşhisi koyuldu kanli kaka ile , Alerjisi farkettikten sonra kızım bambaşka oldu gülmeye başladı uyumaya başladı bu günler çok zor geçmişti Allah yardımcınız olsun inşallah
Yelda35 mrymkrm maalesef benim oğlumda öyleydi geçiyor annesi yeni alışıyor dünyamıza. Birde sırtına avuç içinizi tümsek yapıp patpat yapa yapa yukarı çıkarın belki gaz oluyor, yediklerinize dikkat edin kimyon çayı için, rezene için
ssunacicek mrymkrm tam çıkaramıyo olabilir kiraz çekirdekli reflü yatakalrı var kücük o çekirdkeleri ısıtyosun bi kaç dakika sonra yataga yerleştiril yatırr o çok iyi geliyo süreklide altını aldıkca karnına masaj yap bacakalrını it youtubeda var vidyosu ben bi gek bu ikisiyle çok rahat gecrdim
mrymkrm Yelda35 gerçekten bu söylediklerinizin hepsini hatta daha fazlasını yapıyorum ama nafile çok darlandım artık
ssunacicek mrymkrm bizimki hala bazen onsa uyumak siter baya kullanıllı 7 aylık oğlm hiç uyksuunda kusmma derdi olmadı eğimli oldugu için bak istersen
Aslihancan Çok fazla ten teması istiyorlar olabildiğince üstünüzde uyutun siz uyanıkken baya sakinliyorlar. Ilık duşta oldukça sakinleştiriyor birde sütünüzden emin olun yeterli değilse de yapıyor olabilir benim bebeğim ondan huysuzda mama takviyesine başladık rahatladı. Elbet geçicek bu günlerde
mrymkrm gokce4701 ya bende bir şüphelendim çok ağlıyor diye ama hiçbir belirti yok alerji diyeceğim yine de dikkat etmeye çalışıyorum yediklerime
mrymkrm fifi48 metsil ve biogai kullanıyorum ama sab damla alacağım bu sefer bende kiraz çekirdeği kemeri sipariş verdim gece insallah bizde ise yarar ya
mrymkrm Friends bende çok sinirleniyorum bazen eşime yada anneme patlıyorum bugün de karşımda oturan teyze gelmiş gece sesini duymuş bebeğin sakın vurma ağlarken diyor ay dedim saçmalama küçücük bebeğin nesine vurayım nasıl kıyılır. Geçecek inşallah bugünler ilerde bizde boşuna yıpratmisiz kendimizi diyeceğiz farkındayım Allah bebeğime sağlık sıhhat versin inşallah 😊