Didem0101 Ayy Allah rahmet eylesin çok zor çok gerçekten benim de etrafımda böyle örnekler olunca bebeğimin uykusundan yemesinden yaramazlığından şikayet etmiyorum hiç canı yerinde olsun yeter ki
Aptalllarsizi niluna Allah rahmet eylesin 2 ay önce kuzenimde ani kalp krizi geçirdi vefat etti. Diğer gençlerede Allah rahmet etsin mekanları cennet olsun sonumuz iyi değil rabbim korusun bizi
-Eraymoms- niluna Çok üzüldüm başınız sağolsun İnsallah daha çok genç ya 😞😔😔 dayanamıyorum hiç boyle genç ölümlere hiç okudum
Didem0101 niluna aslında hep yiyip içtiklerimiz her şeyde katkı maddesi var her şey hormonlu ve sahte sonumuz hayrola
KaynanaYiyen Allah rahmet eylesin. Biz de bugün arkadaşımın eşini kaybettik kalp krizinden. 2 yaşında bebesini bıraktı geride. Artık gençlere, çocuklara kadar indi maalesef. Çok acı. Sabır versin hepinize…