Eşimin kuzeninin 18 yaşında oğlunu kaybettik çok yeni..içim parçalanıyor ağzımda 2 tane yara çıktı bugün üzüntüden.zeki çalışkan terbiyeli çokta yakışıklıydı.. gecenin bir yarısı kalp krizi geçirmiş o anda annesini öpüp vedalaşmış. Cenazesine gelen arkadaşlarının 3 üne araba çarpmış 2side orda hayatını kaybetmiş..aklım almıyor gerçekten boğazıım hep düğüm düğüm.evlat acısı en zor acı diye biliyorum rabbim sıralı ölüm ver diye dua ediyorum kızımın bana bağlı olmasından hep şikayetçiydim şimdi ben gözümün önünden ayırmak istemiyorum rabbim bu imtihanı yaşayan herkesin acısını hafiflet yardım et onlara 🙏sizde bir fatiha okur musunuz bu gençler için 🙏