Iyi aksamlar postu biraz gec gördüm 1 yaşında ikiz bebeklerim var bi kiz bi erkek yaslarina kadar hep salladim uyku saatleri gelince birini ayagimda birini de yastiga koyup elimde salladim gece surekli uyanirlardi 2 saat araliksiz salladigimi bilirim tam uyuttugumu yatagina koyarken digeri uyanirdi 2 saatte onu sallardim bu döngü 1 yasına kadar devam etti artik psikolojim bozulmustu arkadasim sallamayi birak rahatlarsin demisti bi gece hic uyutmadilar beni sabah o kadar sinirliydim ki sallamayi biraktim aniden montessori yatak yaptirmistim onlara ileriye dönük olsun diye simdi ikisi bir yatakta yatiyolar hala ayirmadim uyku saatleri gelince ikisinide yataga koyuyorum bende ortalarina oturuyorum 2 3 dakika icinee uyuyolar 2 hafta oldu sekilde yapali onceden salla salla uyutamadigim bebeklerim uykusu gelince yer mekan zaman farketmeksizin uyuyakalmaya basladi ilk gun gunduz uykusuna yatirdigim zaman beni salla diye 1.5 saat agladilar ama yalan aglama tabikide asla pes etmedim sonra ayni anda pat diye uyudular sonraki uyku 1 saate dustu sonra sonra hep azaldi 2 haftanin sonunda yataga girdikleri gibi 2 3 dakika icinde uyurlar ayrica sallamayi bieaktigimdan beri gecede uyanmiyolar artik uyansalarda 1 kez kalkip mama icer uyur giderler mudahelede etmem uyumadigi istisnai durumlar oldu yine ayni sekil ortalarina girdim kendi baslarina uyudular kendinize bir iyilik yapmak istiyosaniz sallamayı bırakin emin olun cok rahatliyacaksiniz yazım biraz uzun oldu umarim isinize yarar