ozluzehra şöyle anlatayım mama sandalyesi alarak 😀 benim de bebeğim şuan 4,5 aylık. Sizin gibi kucağımda gezdirerek uyutuyordum. Şimdi sırtı arkaya doğru yatabilen 5 kademeli mama sandalyesi aldım ve tekerlekli ona koyuyorum bir de rahatlatıcı müzik açıyorum hemen sakinleşiyor ve bir süre sonra uykuya dalıyor. Ben de bu arada oturuyorum sandalyeye telefonumla ilgileniyorum veya kitap okuyorum oh mis😊